Tasteology címmel új dokumentumfilm sorozatot mutat be az AEG. A dokumentumfilm sorozat egy világkörüli gasztronómiai utazáson vezeti végig a nézőt, az ízek nyomában.
Az AEG új, Tasteology című dokumentumfilm sorozata a tökéletes ízélményhez vezető lépéseket járja körül. Nem egy hagyományos főzőműsor, hiszen a hogyan készül el helyett a miértekre keresi a választ.
Befolyásolja az ízeket és az ízlelésünket a tápanyagokban szegény tömegétkezés?
Igaz az, hogy ha megkívánunk egy ételt, az jelzés szervezetünktől, hogy az abban lévő tápanyagokra van éppen szüksége?
Miért és hogyan hatnak a hangok, a színek, az evőeszköz súlya és a tányér formája az ízélményre?
Hogyan tároljuk ételeinket, hogy azokból a maximális ízt hozzuk ki?
Az AEG dokumentumfilm sorozatának nézői a fenti, érdekes és izgalmas kulináris kérdésekre kapnak választ a Tasteology című filmsorozat egyes részeiben. A Tasteology minden része egy-egy fontos téma köré épül: táplálékforrás, hűtés, melegítés és élmény. A világ legkülönbözőbb részein élő szakértők szólalnak meg, hogy az interjúkon keresztül új szemszögből nézhessünk rá az ételekre. Megszólal Hervé This, a molekuláris gasztronómia atyja, Hisato Nakahigashi, a Michelin csillagos Satchiko séfje, Tristram Stuart, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem aktivistája, és az ismert Instagrammer séf, Jaques la Merde, aki egy benzinkút melletti étteremben készít fine dining-nak is beillő fogásokat. Mark Schatzker, a The Dorito effect című könyv szerzője arról beszél, milyen hatással vannak ízlelésünkre a mesterséges aromák. A Culinary Misfits aktivistái a sztenderdeknek nem megfelelő zöldségek és gyümölcsök kidobása ellen kampányolnak, míg Charles Spence, a kísérleti pszichológia professzora saját kutatásába avat be, ahol azt vizsgálja, hogy az étkezés élményéhez valójában mennyit ad hozzá az étel maga.
Az AEG évszázados hagyománya, hogy tökéletes háztartási gépeket alkosson. A konyhai folyamatok, így a sütés-főzés, hűtés és mosogatás megkönnyítése mellett fontos céljának tekinti, hogy a gasztronómiai kalandokra, élményekre vágyó vásárlóknak nyújtson lehetőséget a lehető legtökéletesebb ízélmények megélésére. Az AEG márka rajongói ugyanis világszerte ugyanazt szeretnék elérni: hasznos háztartási gépeiktől nemcsak a kiszámíthatóságot várják el, hanem azt is, hogy a hagyományostól eltérő újításokat, új ízélmények elérését is támogassák.
Ezen gondolatok jegyében indította útjára a Tasteology című filmsorozatát az AEG. A négy epizódból álló dokumentumfilm sorozatot letöltheted a Youtube-ról az egyes részek címeire kattintva. A filmek angol nyelvűek, így angol nyelvtudás szükséges a mondandó megértéséhez.
Tasteology:
Source
Tasteology:
Chill
Tasteology:
Heat
Tasteology:
Experience