Az Electrolux magyar porszívógyárának idei újdonságát, az UltraCaptic porszívót egy trendi megoldással, youtube videóval reklámoznak Ázsiában. A „Power” című kisfilmben egy mandalát készít Chalit Nakpawan thai művész. Hogy miért is? Elmeséljük!
Varázslatos YouTube videóval hirdeti felsőkategóriás porszívóját az Electrolux a délkelet-ázsiai piacon. A film a buddhista meditáció egyik technikáját, a mandala-készítést idézve mutatja be az UltraCaptic készülék különlegességét.
A mandala hosszan készül, de kérész életű: a buddhista szerzetesek akár hónapokig is dolgoznak a színes homokból kirakott bonyolult formákból álló képen, eközben elmerülnek önmagukban, azaz meditálnak. Ám amint kész az alkotás, összesöprik, a homokot edénybe zárják, majd vízre bocsájtják - ez szimbolizálja az élet múlandóságát. A thaiföldi Chalit Nakpawan elismert művészt és a Saatchi&Saatchi kreatívügynökség thai csapatát ez a folyamat ihlette meg, amikor elkészítették a "Power" című kisfilmet az Electrolux UltraCaptic UCORIGIN porszívóról.
A készülék ázsiai bevezetését népszerűsítő videó egyedülálló módon jeleníti meg egy mandala létrejöttét és megsemmisülését - egy porszívó szívócsöve által. A film művészien mutatja be a Jászberényben gyártott, magyar mérnökök segítségével kifejlesztett készülék legfőbb termékelőnyét: a felszívott por egy kar lenyomásával egy tartályban összetömörül, az így kapott porkapszula könnyen és higiénikusan kidobható. A felszívott por, kosz, és minden egyéb szennyeződés nem terül szét a levegőben, mint a hagyományos porzsák nélküli készülékek esetében.
A videót különleges filmes és vágási technikák teszik látványossá. A filmet október elejei feltöltése óta több mint 1 millióan tekintették meg a YouTube-on. A videót az
alábbi linken találod.
Márkabolt Tipp: 2013. december 31-ig még él hatvan napos pénzviszafizetési garanciánk az Electrolux Ultra porszívóira. Ismerd meg az
akció részleteit itt!