Az idén 125 éves fennállását ünneplő prémium márka grafikusoknak hirdetett hirdetés-tevező versenyt a Gentleman Magazine-nal közösen. A nevező grafikusok munkáját nehezítette, hogy kifejezetten a Gentleman Magazine közegébe kellett illeszteniük alkotásaikat. Az ünnepélyes eredményhirdetésre a kiállításmegnyitón került sor.
Az idén 125 éves AEG a design iránti elkötelezettségéhez méltón ünnepelte fennállásának jubileumi évfordulóját. A nyugat-európai és amerikai magazinpiacon nem ritka, hogy egy-egy prémium újságban egyedi hirdetésekkel szerepelnek az igazán igényes vásárlókört megcélzó márkák, de Magyarországon még nem bevett szokás. A kifejezetten az igényes férfiaknak szóló Gentleman Magazine így formabontó ötlettel rukkolt elő, amit közösen meg is valósítottak. A mindenben az eredetiséget, minőséget kereső magazin közegébe kellett beilleszteni az egyedi AEG hirdetéseket. Az AEG prémium mosógépei, szárítógépei olyan igényes tervezőmunka eredményei, amely a tökéletességhez szokott urak ízlésének maradéktalanul megfelelnek-emelte ki Siklós Erik, a magazin főszerkesztője. Az AEG és a Gentleman Magazine kezdeményezéséhez csatlakozott a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a MOM Park is, mely utóbbi kiváló helyszínt biztosít a kiállításhoz.
29 pályamű érkezett a versenyre, amelynek 4 fős szakmai zsűrije egyhangú szavazással döntött a győztesekről. A díjakat Belényesi Zsolt, az Electrolux értékesítési divíziójának igazgatója és Siklós Erik, a Gentleman Magazine főszerkesztője adta át. A szakmai zsűri Sarkadi-Tóh Ákos hirdetéstervét ítélte a legjobbnak. míg Kovács Gábor, a MOM Park különdíját vehette át. A legjobb pályaművekből rendezett tárlat szeptember 15-ig tekinthető meg.