Megújul az Electrolux márka arculata 2015 folyamán. Az új arculat több lépésben váltja a régit, fokozatosan jelenik meg a termékeken és a kommunikációs felületeken (weboldal, eladáshelyi reklámanyagok).
Az új design alapján új lesz az Electrolux vállalat logója, betűtípusa, színhasználata és képi világa. Az új dizájn figyelemfelkeltőbb, jobban látható bármilyen környezetben, az üzletekben, webes felületeken, a termékek csomagolásán. Az Electrolux mára ikonikussá vált, megszokott szimbólumát 1962-ben tervezte meg a svájci dizájner, Carlo Vivarelly. A szimbólum egy stilizált E betűből, és az azt körbefogó körívből áll, mely a vállalat eredeti, 1919-es logójára utal. Nem ez az első formaújítás az Electrolux háza táján, ha kíváncsi vagy a logó változásaira, a
kisfilmben megnézheted, hogyan alakult át a márka logója.
Modernebb lett, és új színt kapott a logó. Megváltozott a márkanév betűtípusa, és hangsúlyosabb lett a szimbólum. Kutatások alapján nagyon sok fogyasztó azonosítja a márkát a szimbólummal, ami a bizalom és a minőség érzetét kelti.
Miért volt szükség a design megújítására? Az új színhasználat és képi világ sokkal inkább kifejezi, mennyire prémium, megbízható és modern az Electrolux márka. Az új logó mellett rengeteg emberközeli fotón fogja bemutatni az Electrolux, hogy milyen hasznos segítőtárs a házimunkában egy-egy Electrolux mosógép, vagy éppen mosogatógép.