AEG nemcsak a háziasszonyokat képes megszólítani

Kategória: Márkabolt újdonságok | 2012.08.14. 12.54 | Módosítva : 2012.08.14. 13.26

Belényesi Zsolt, az Electrolux kereskedelmi divíziójának igazgatója a kiállításmegnyitón köszöntötte Kramer Gyulát, az első magyarországi AEG Márkabolt tulajdonosát. Belényesi Zsolt kiemelte, olyan partnert kerestek, mely méltó az AEG márka történetéhez. Belényesi Zsolttal a kiállításmegynyitó szünetében beszélgettünk. 
 
Hogyan született meg az üzlet koncepciója?
 
Ez egy hosszú történet. Amikor megnyílt a Sugárban az első Márkabolt, az üzlet sikere igazolta, hogy az Electrolux márkákra alapozva fenn lehet tartani egy olyan áruházat, mely professzionális márkákat képvisel. Kramer Gyulával közösen egy olyan speciális márkaboltot akartunk létrehozni, ami az AEG-hez, ehhez a nagy múltú prémium márkához illik.  Hosszú évekig kerestük a jó helyszínt, míg egy napon Gyula felhívott azzal az ötlettel, hogy a MOM Parkban nyíljon meg Magyarország első AEG Márkaboltja. Csak helyeselni tudtam a helyszínt, hiszen a környező boltok, az egész bevásárolóközpont milliője azt igazolta, hogy az AEG Márkaboltnak jó helye lesz  itt. 
 
Mivel készül az AEG a 125. születésnap ünneplésére? 
 
Olyan népszerűsítő kampányokkal készülünk az őszre,  ami összekapcsolja a márkával a vásárlókat. Nyereményjátékokkal, exkluzív ajándékokkal kedveskedünk a 125. születésnaphoz kötődően. 
 
Melyik a kedvenc AEG készüléke? 
 
Bár annyira jók az AEG készülékei, hogy nehéz kiemelni bármelyiket, de azért kettő olyan készülék is van, ami különösen közel áll a szívemhez. Az L 98699 FL mosógép az egyik kedvencem, mert alumíniumpaneljével, érintőképernyős vezérlésével csodálatos eleganciát tükröz. A másik a csúcskategóriás S 94400 CTMO kombinált hűtőgép. Ez egy 70 cm széles, rozsamentes, A++ enerigahatékonyságú gép, nemcsak a technikai tudásával, hanem szépségével is kiemelkedik a kínálatból. 
 
Milyen újdonságok várják a Márkaboltok vásárlóit az üzletekben? 
 
Új Electrolux mosógépek, szárítógépek és mosogatógépek érkeznek hamarosan. Az AEG újítása ősszel az lesz, hogy a Magyarországon rendkívül népszerű fémbetétes kezelőpaneles és fémszínű ajtós készülékekkel bővítjük a hazai prémium kategóriájú mosógép termékszortimentet.  
 
Részt vett a hirdetés-tervező verseny zsűrijében. Meglepően sokan az AEG mosógépek köré tervezték meg a pályázatukat. Miért pont  a mosógépet válaszották Ön szerint?  
 
Az AEG 125 éve mosógépekkel kezdte meg az európai háztartásigép-piac meghódítását, így a márka története összeforrt a mosógéppel. A legtöbb formai játékot szerintem ráadásul ez a forma teszi lehetővé. Nem mellékesen a mosógépben aktív tevenység zajlik, ami szintén megmozgatja az emberek fantáziáját.  
 
A győztesek férfiak lettek. Azt gondolnám, az ő érdeklődésüket egy háztartási gép nem is tudja felkelteni... 
 
Manapság családi döntés a gépek vásárlása, ezt a Márkabolt eladói is biztosan igazolni tudják. A design-ról a feleség, vagy a pár hölgytagja dönt, a techikai paraméterekről azonban a férfi. A XXI. századi lakásberendezés ráadásul túlmutat a funkcionalitáson, lakásunk, így az általunk használt technikai eszközök is személyiségünk  kifejezővé váltak. A funkcionalitás és a forma tökéletes egységéről szóló AEG ezért is lehet érdekes nemcsak a háziasszonyok, de a férfiak számára is.