Unod a sablonos reklámkampányokat, az ötlettelen szlogeneket és van néhány trükk a tarsolyodban? Akkor itt az ideje, hogy összefogj hallgató társaiddal és Ti legyetek az Electrolux új kommunikátorai!
Igen jól látod, itt az esély, hogy megmutasd tehetséged a kommunikációs szakma előtt és kilépj a tömegből.
Az Electrolux ugyanis pályázatot hirdet az Ergorapido® kéziporszívó 2012-efs modelljeinek népszerűsítésére. A pályázaton a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Karának (BGF KKFK), Kommunikáció és Médiatudomány szakos, végzős hallgatóiból álló csapatok vehetnek részt.
Hogyan porszívózd össze a 200.000 forintot? A feladat nem is olyan egyszerű. A zsűri egy olyan, minimum három kommunikációs csatornát/eszközt felhasználó komplett kommunikációs terv kidolgozását várja a hallgatóktól, mely az Ergorapido® kéziporszívót népszerűsíti a célcsoport körében.
Az Ergorapido® 8 évvel ezelőtti megjelenése óta számos újításon esett át és több kényelmi funkcióval is gazdagodott. Legutóbb például az Electrolux tervezői olyan forgókefét készítettek hozzá, ami önmagát is tisztán tartja, megkímélve ezzel minket a plusz munkától.
A kommunikációs tervek elbírálásánál a kreativitást, az egyediséget, a szakmai kompetenciát és a megvalósíthatóságot figyelik. A győztes díja pedig nettó 200.000 Ft pénzjutalom, valamint a zsűri részletes szakmai értékelése a benyújtott pályázatról.
A pályamunkákat az [email protected] e-mail címre várják.
Ismersz valakit, aki megfelel a kiírásnak vagy épp Te vagy az? Ne habozz, vedd kezedbe a karriered még ma és jelentkezz!
Az Electrolux szivárvány színekben pompázó Ergorapido® kéziporszívóiról még többet megtudhatsz a Márkabolt.hu-n.